maandag 19 oktober 2009

Award ontvangen - Award received



Deze Award ontving ik van Hetty, hartelijk dank hiervoor.

De bedoeling is dat je 10 eerlijke dingen over jezelf verteld en de gever hartelijk bedankt.

1: Ben van oosprong belgische
2: Woon sinds 2006 in Terneuzen, Zeeland waar ik heel gelukkig ben
3: Ik net zoals Hetty helemaal verslaafd aan scrappen
4: Ga vrijwilligerswerk doen voor de Stichting Steunpunt nl organiseren workshop Scrappen
5: Sinds maart dit jaar werkloos, doch intensief bezig met zoeken naar nieuwe kansen
6: Ik hou van een goed boek, vooral thriller en avontuur
7: Van de meeste boeken maak ik besprekingen voor www.fantastiek.com
8: Ondertussen heb ik ook fotografie ontdekt en heb er mijn plezier in
9: Spelen met Paint Shop pro doe ik bij gelegenheid ook nog
10: Ook het maken van juwelen met kralen behoort nog tot mijn bezigheden

Deze Award wil ik doorgeven aan:

Natacha, Miriam, Jolara, Wendy en Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten