zondag 25 april 2010

Asia girl

Deze kaart maakte ik voor mijn echtgenoot zijn verjaardag. Hij houdt van Azië. Dus ik had ergens nog een afdrukje liggen met een aziatisch meisje in kimono, ingekleurd met copics en van een vriendin had ik eens een achtergrond stempel geleend die ik op rood papier met glitters geëmbossed had.



This was the birthday card for my husband. He loves Asia and I had a stamp picture of someone of an asian girl in kimono which I coloured with copics and a friend had a big stamp with signs which I embossed with glitters. So this is the result.

1 opmerking:

  1. wens je man een dikke proficiat van mij
    met zijn verjaardag
    hopelijk hebben jullie wat kunnen genieten
    met dat ziek zijn
    is trouwens ook een heel schoon kaartje
    mooi warme kleuren hebje gebruikt
    die goed passen bij het thema va je kaart
    fijne zondag nog
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen