donderdag 25 november 2010

Kopje koffie - cup of coffee

Deze keer weer geborduurd. Ik hou van dit patroontje en ook de rijstkralen zijn leuk om mee te werken. Ik heb even gespeeld met tinten bruin en dit kaartje is zowel een verjaardagskaart als een uitnodiging om eindelijk weer eens een kopje koffie samen te drinken. Ben benieuwd hoe de reactie hierop zal zijn.



This time I stitched again and used some rice beads which I love. I bought them in different colors. This time I took brown colors and I will use the card as birthday card and invitation for a cup of coffee. Hope the reaction will be good.

6 opmerkingen:

  1. Nou zeg maar wanneer, ik kom wel LOL!! Grapje, echt een leuke kaart zeg. En die rijstkralen doen aan koffiebonen denken. Super! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt!
    Knap hoor dat borduren, ik waag me daar niet aan :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Caroline.
    Mooi die kraaljes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje caroline
    alles past wel heel mooi samen ook
    fijne avond nog
    groetjes natacha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!
    Mooi die kraaltjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen