vrijdag 16 maart 2012

Nog een bloemenmeisje - another flower girl

Deze stempel van Marianne Design is zo heerlijk om mee te werken, dat ik er nog eentje met mijn faber castell potloden inkleurde. Deze keer heb ik een passepartout kaart van Wibra gebruikt, wat ik ook met de potloden van wat kleur heb voorzien.

This stamp from Marianne Design is very nice to work with, so I used it again with my faber castell pencils. This time I used a passepartout card from Wibra where I put some extra colour on it with the pencils.

2 opmerkingen:

  1. Nou nou, dat gaat niet zomaar zeg, blogger wil mijn reactie aan jou maar niet plaatsen dus hier poging 2: wat een enig kaartje Caroline, en het is idd. een hele mooie stempel. Fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart caroline,
    hoe ist met jou?
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen