woensdag 25 juli 2012

Peggy's Cove

Een prachtige stempel, als ik mij niet vergis van PSX die ik een tijdje terug bij een vriendin even leende. Deze ingekleurd met aquamarkers, een nestability om een leuk randje te krijgen. De rand even met wat inkt aangestipt. En dan de golf nestability gebruikt in donkerblauw en in een een gebroken wit wat ik ook weer wat van blauwe inkt voorzag. Benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik hoop dat de man die weldra verjaart hier ook blij mee zal zijn.

This beautiful stamp I borrowed a time ago and I coloured it with aquamarkers. I used a nestability for the border, which I also gave a little blue accent. I used a nestability for the water wells, once in dark blue and once in cream white which I used a bit of blue ink on it too. Curious how you like it.

2 opmerkingen: