maandag 5 augustus 2013

Laat ons dansen - Let's dance

Laat ons dansen samen met dit koppeltje dat vrolijk op de tonen van de muziek heel hun lichaam laten swingen. Ik heb de stempel met vintage photo distress inkt ingekleurd, een Noor design mal gebruikt die ik ook van dezelfde inkt heb voorzien. Later heb ik de mal ook op een bruine achtergrond gelegd waar ik nogmaals met dezelfde inkt overheen ben gegaan zodat ik ook daar een speelse achtergrond kon maken. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
 
Let's dance together with this couple on the tones of some beautiful music. I used the stamp with vintage photo distress ink and a Noor design die. I used the same ink on the die too. And later on I put the die on a brown paper and sponged again with the same ink to make it a bit darker and create this background. Curious what you think of it.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm helemaal leuk! Wat een superstempel zeg!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk nostalgisch kaartje.
    (en half september is goed)

    BeantwoordenVerwijderen