vrijdag 21 maart 2014

Doosje met kaartjes - box with cards

Naar aanleiding van een leuk projectje dat ik zag bij Janneke, ook een SU demonstrice, besloot ik om het doosje ook te maken. Nadat ik eerst foute afmetingen  had gesneden, deed ik een tweede poging en van de foute stukjes maakte ik dan nog twee kleine bedankkaartjes. Het design papier is niet van Stampin'Up!, al de rest wel. Het design papier past er echter wel super bij. Heb jij ook zin om eens een workshop te volgen bij mij en zo'n leuk klein doosje met kaartjes te maken, aarzel niet, hop even naar mijn SU blog en neem contact met mij op.
As I saw a very nice project at the blog of Janneke, also a SU demonstrator, I decided to make this little box also. First I cut it wrongly, but my second attempt was better and with the other pieces I made two little cards which fit into this cute box.

1 opmerking: