dinsdag 2 september 2014

Donald Duck

Morgen is een vriend jarig, hij wordt 50, een wel heel speciale verjaardag en bovendien is hij fan van Donald Duck. Helaas daar heb ik geen stempels van of zo, dus ging ik op zoek op internet naar figuurtjes. Vermits ik voor een Stampin'Up! swap een waterval kaart moet maken doch dit nog nooit gedaan had, leek het mij handig om dit op Donald even uit te proberen. Even puzzelen was de boodschap en niet alles ging van een leien dakje, maar uiteindelijk ben ik er in geslaagd om dit grappige figuurtje op een vrolijke kaart te zetten.



As a good friend loves Donald Duck and is getting 50 tomorrow I needed a special card. And I also needed to try the waterfall technique for a swap so I tried it with this cute figure. I hope he loves the card then the card was not that easy and did not work right away but finally I got the hold of it and managed to finish it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten