zaterdag 22 november 2014

Meer dan 1 boom - more than one tree (LIM)

Bij Less is More hadden ze vorige week de uitdaging van meer dan 1 kerstboom. Tja hoewel het geen 1 laag kaart is, wil ik toch deze kaart met hen delen, want volgens mij is het toch een Less is more kaart omdat ik nog steeds hou van eenvoud in alles wat ik doe. Deze stijl blijf ik handhaven, ook al probeer ik af en toe wel eens een andere kleur. Met deze set van Stampin'Up! kan je trouwens ook meer dan alleen maar kaartjes maken dus dat laat ik jullie ook nog even zien, het zijn kleine bonbon doosjes.



Less is More had a nice challenge to have cards with more than one tree. It is not a one layer card, but I want to share it anyway as I think it still has the simplicity of Less is more. I love that style and always go back to it. With this SU set you can do more than just making card so I want to show you that you can also make little treat boxes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten