zaterdag 23 mei 2015

Koeien ... Cows

Deze keer iets anders, een soort van geschenkenvelopje met een koe. Vandaag geef ik bij Het Melkhuis in Terhole een workshop voor klanten van een kapster, nee niet persé met koeienstempels, maar wel met leuke stempels van Stampin'Up! Doch vermits ik nog een andere vraag had uitstaan, kon ik het niet laten even een leuk voorbeeld te maken met de mooie grote koeienstempel die ik al een heel lange tijd hier had liggen. Het werden uiteindelijk deze zakjes, elk net een tikkeltje anders uitgewerkt. De groene koe op de buitenkant van het zakje is geëmbost met clear en heeft dus binnenin een zwarte koe, terwijl het andere zakje een groene koe binnenin heeft. Is best vrolijk toch?
This time something different, a kind of gift envelop with a cow. Today I will be holding a workshop for customers of a hairdresser but at a farm so I decided to make something different to show too. The ladies will work with Stampin'Up! stamps of course, this is an other brand and I had it already a very long time. I did different ways to work with them, the green cow on the envelop is clear embossed, the rest is all with ink. I find it a good combi, and you?

2 opmerkingen:

  1. Héél leuk die zakjes! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig origineel zakje. Hoe kom je op die koe. Ik vind hem heel apart geworden. Zeker de moeite waard om eens in een workshop te doen. Of heb je dat al gedaan??
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen