zaterdag 31 juli 2010

Weddingcard - huwelijkskaart

Mijn Amerikaanse collega trouwt op 7 augustus in Amerika, op haar laatste werkdag deze week was het bureau versierd, een sjerp met Ja ik wil, kreeg ze omgehangen en ze kreeg diverse kaarten. Momenteel heb ik niet zoveel inspiratie, dus hield ik die van mij sober. Enkel gebruik van gekleurd cardstock, Martha Stewart pons en een leuk stickerset van een bruid. En het resultaat vond ze schitterend.



My American colleague is getting married at 7 August in America. Her last working day this week the office was filled with ballons and she got a ribbon with Yes I will and she wore it the whole day. She got many cards. I did not have that many inspiration so I kept it simple. Just using a Martha Stewart punch and some stickers of a bride. And she loved the result.

5 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi hoor.
    En simpel mag ook he. Dat kan, zo als we hier zien, ook erg mooi zijn.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan
    de rood/witte kleuren combinatie
    toont echt heel mooi ook heb je een mooie pons gebruikt
    fijn weekend nog
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hij is ook echt schitterend

    r hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, echt prachtig ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Caroline
    Kwam erachter dat ik op dit mooie trouwkaartje niet had gereageerd maar het kaartje is super
    Groetjes van Nel

    BeantwoordenVerwijderen