woensdag 2 januari 2013

Me to you tatty teddy

Het nieuwe jaar is begonnen en de kerstspullen zijn opgeborgen, dus tijd om aan andere zaken te denken zoals valentijn. Wat is er leuker dan dit lieve teddybeertje Me to you. Dit stempeltje heb ik met grijs gestempeld, en met glossy gelpennen van een paar accenten voorzien.
Ik heb het voor de rest op diverse papiersoorten gemat, en koos voor een off center positionering.
 
A new year has begun, Christmas tree is gone, so time to think of other things such as Valentine. What is cuter than this little teddy bear of Me to you. I stamped it in grey and just coloured a few elements. And kept the card pretty simple just matting some nice papers and chosing an off center position.

1 opmerking:

  1. Hallo Caroline,
    Wat is dit een LIEF kaartje met het Me to You beertje.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen