woensdag 24 april 2013

Bamboe - Bamboo

Een tijdje terug was ik aan het werken met deze leuke set welke ik via mijn Canadeze pennevriendin bij Local King Rubber stamps kocht. Ik heb het geëmbossed met wit poeder, en dan met een sponsje en tinten groen van Memento hierover wat kleur aangebracht. Dit geheel dan gemat op groene tinten cardstock en dit weer op een rode kaart met als accent een bamboe sjabloon dat ik van AZZA gebruikte. Op die manier komen alle spulletjes eens uit de kast.
 

A while ago I bought a nice stamp set via my penpal in Canada from the branch of Local King Rubber stamps. I used embossing powder and then used memento ink greens to sponge it. I put it on green cardstock and red one, where I first drew some bamboo with a template from AZZA. In this way I use my different craft stuff I have in all my boxes.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Caroline en de stempel is echt heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the color combination with your stamped image

    BeantwoordenVerwijderen