woensdag 10 april 2013

Magnolia golfing

Opruimen is af en toe heel interessant, dan kom je weer dingen tegen die je al begonnen bent. Zo vond ik deze ingekleurde magnolia. Ik heb haar op een kaart gekleefd met eenvoudig nog een strikje erbij. Dit past dan zelfs nog voor een man die van golfen houdt. De magnolia is ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.
 

Cleaning up is sometimes necessary. And as I was doing this I found this cute Magnolia stamp I already coloured with my Faber Castell pencils so I decided to finish the card. I put her on a card with a ribbon so I can use it even for a man who loves golfing.

3 opmerkingen:

  1. Deze plaatjes ken ik wel. Ik had de hele sport serie ervan. Ze blijven leuk en makkelijk zo om een kaartje te maken wat eigenlijk al bijna klaar is. Goed ingekleurd. Ik had jou op fb een bericht gestuurd. Ik dacht een pb, maar dat was niet zo. Nog gelezen. Ik stuur je per mail een bericht over een eventuele datum. Als je nog interesse hebt en genoeg dames ( bijna geen mannen) enthousiast kan maken.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Caroline, opruimen kan leuk zijn op deze manier! Heb ik onlangs ook gedaan. Tof kaartje is het geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje,lief die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen