dinsdag 9 december 2014

Kersthond - Christmas dog

Onlangs was ik in de winkel van Elke Verschooten en kocht er een prachtige sneeuwachtergrond en ook een mooi set van ronde stansen waar een klein stippelrandje in verwerkt is. Ik ben ondertussen in de wolken hierover en jullie zullen dus vaker kaarten hiermee zien. Zoals jullie misschien al weten, ik hou van eenvoud en mijn man houdt van bruine tinten. Tja, dan is het niet moeilijk om iets te verzinnen in bruine tinten, en te werken met de nieuwe spullen en een mooie stempel die ik met Sepia inkt stempelde. De tekst kocht ik natuurlijk ook bij Elke. Volgens mij is dit een kerstkaart voor hondenliefhebbers. 
Recently I bought some new stuff in the shop of Elke Verschooten: a set of round dies with a nice border, a very nice snowflake like embossing folder and a nice small text stamp. As you all know I love simple and easy and my husband loves brown colours so it was easy to decide what to make. I worked with sepia ink for stamping this Santa dog and I think this is a suitable card for a dog lover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten