woensdag 3 december 2014

You rock

Ja, nog even verder op de muzikale toer. Deze keer een kaart die ik maakte voor een gitarist die schitterend speelt en waar ik steeds geniet wanneer hun band optreedt. Vermits de gitarist jarig was, kon ik niet anders dan een prachtige kaart maken met gitaarelementen. Via Jacobi kocht ik een heel mooi stansen set en de teksten heb ik van een Joy stempelset. Ja, hij was aangenaam verrast en de andere bezoekers vonden het ook een heel mooie kaart. Dus weer een geslaagde kaart.
Still a bit on the musical way. This time a card I made for a guitar player I admire and I love to hear their band singing. As the guitar player was having his birthday I made a special guitar card with a lot of elements. I bought the dies set through Jacobi. Some little textes from Joy and a step card was born. He was surprised and the other visitors also loved the card. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten