woensdag 21 januari 2015

Kaartje om je dag te kleuren - Card to colour your day

Vandaag even de tijd genomen om een stempeltje dat ik via Matty van Creapaleis als opdracht als design teamlid had gekregen. Even nadenken, want het was niet extreem groot, heel leuk qua opbouw, maar wat zou ik ermee maken. Ik dacht terug aan mijn mini easelkaartjes die ik een tijdje terug voor Stampin'Up! maakte en ging vol overgave aan de slag. Eerst het stempeltje inkleuren met Faber Castell potloden en dan de easel opbouwen, ja wel weer met cardstock van SU, kon het niet laten. De tekst komt bij Elke vandaan. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn man nam nog een paar impressiefoto's toen ik bezig was.
Today I decided to make a relaxing day so I took my faber castell pencils and coloured a stamp I got through Matty from Creapaleis where I am a Design team member. First I did not know what to do with it, but then I just started and made a little mini round easel card out of it in two colours. Hope you like it. My husband took some pictures from me in process of the colouring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten