dinsdag 17 april 2012

Less is more: one layer - doodling

Deze keer kiest "less is more" voor een kaart van slechts 1 laagje en dat met doodling erop. Niet eenvoudig. Ik koos voor zwart/wit kaart en gebruikte een rubbon en de letters heb ik met een sjabloon getekend en dan in de letters wat lijnt gezet dus het doodlen. Hopelijk past het in het geheel.

This week "less is more" wants a card with just one layer and doodling on it. Not easy at all. I chose for a black and white card, with a nice lace rubbon and the letters I did with a black fine pen and a template, and in the letters a bit of doodling. Hopefully it is that what they want.

10 opmerkingen:

  1. This is pretty, your doodling is great!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Caroline.

    Groetjes
    Marrigje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een moeilijke deze week! Ik heb me er nog niet aan gewaagd maar de jouwe vind ik echt wel heel mooi gedaan Caroline!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart door zijn eenvoud. En dat doodlen ziet er goed uit zo bij deze kaart :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome idea to doodle on the letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card
    Super panel
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty! Love the lacy piece and the doodled letters look great!

    BeantwoordenVerwijderen