maandag 9 april 2012

Three Folding card

Deze maand is er een leuke challenge bij Annette's Creafarm nl een Three folding card. het leek mij een leuke uitdaging en ik eenmaal bezig wou ik er zelfs een verrassende kaart van maken. Eentje waar je nog niet weet wat het wordt als de kaart dicht is en eenmaal open pas volledig een indruk geeft over het hoe of wat. Ik heb het in nostalgische tinten gehouden door vooral de randen even met vintage inkt aan te zetten. Ik gebruikte nestabilities, borduursjabloon van Chrissie en een paar bloemetjes.
Benieuwd wat jullie hiervan vinden.


Details:



This month there is a nice challenge at Annette's Creafarm, a Three folding card. I found it a nice challenge and wanted to make something special where you do not know what the card is about when it is closed. Only open you see the meaning of it. I used vintage ink for the borders and used a lot of techniques such as nestabilities, flowers, stitching. Hope you like it. Curious what you think of it.

3 opmerkingen: