dinsdag 24 april 2012

Schelpen - Shells

De afgelopen dagen het bed gehouden vanwege griep en migraine dus even geen hobby voor mij. Deze had ik vorige week al gemaakt dus kan ik met jullie nu delen.
In een tijdschrift zag ik de nieuwste Lea'bilities staan en daar ikzelf ook wel van de zee hou, net zoals een paar vriendinnen, heb ik deze aangeschaft en er gelijk een kaartje mee gemaakt. Ook het papier past er heel goed bij. Voor de rest heb ik gebruik gemaakt van distress inkt voor de randen en de schelpen. Hou wel van deze bruine tinten.

 
As I saw these new Lea'bilities in a magazine I could not resist of buying them as I love the sea and so do a few friends. I made a card with it with white and brown colours, using distress ink and very nice paper that suits with the shells.

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuke kaart Caroline!
    De kleuren passen echt bij een strand-kaart. lekker rustig ook ,zoals een vakantie aan zee hoort te zijn.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, rustig kaartje maar ik hou hier wel van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen