vrijdag 29 maart 2013

Auto's - cars

Aanstaande woensdag is het weer de workshop papiercreaties met Stichting Steunpunt. Deze keer willen wij kaarten maken met piramidevellen. Dus ik moest even aan de slag om wat voorbeelden te maken. Daar ik ook wel eens mannenkaarten nodig heb, vond ik het wel heel leuk om kaart te maken met een achtergrondvel met een plattegrond en daarop dan twee race cars. Voor de rest heb ik het heel eenvoudig gehouden, tenslotte hou ik van deze stijl. Meer voorbeelden vinden jullie op de site van de stichting, neem dus even een kijkje.

Wednesday there will be a workshop papercreations again with the foundation where I do volunteer work with (ex)cancerpatients. This time we want to make cards with piramidsheets. And as I need some men card too I made this one with race cars and a background sheet with some streets on it. More examples can be found on the site of the foundation.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Caroline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    Hele leuke kaart heb je gemaakt, leuke achtergrond en het plaatje past er prima bij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen