zondag 24 maart 2013

Olifanten - Elephants

Dit leuke stempeltje kocht ik bij Elke. Ik vind het zo schattig. Ik heb het stempeltje ingekleurd met Faber Castell potloden. Natuurlijk heb ik weer eens op Kraft papier gewerkt en daarbij dan een leuk lintje en strikje gebruikt. Ideaal kaartje voor een geboorte van een meisje. Wat vinden jullie?
 
This cute stamp I bought at Elke. I like it very much and it is ideal for a birth card of a baby girl. I used Kraft paper and my Faber Castell pencils. I added a piece of ribbon and a bow to complete it.

3 opmerkingen:

  1. Een echt schatje Caroline en mooi ingekleurd!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Caroline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje, deze kaart. Ik ben helemaal weg van de stempels van wild rose studio en heb ze bijna allemaal. Mij lukt het niet om mooi te kleuren op kraft maar jou blijkbaar wel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen