vrijdag 15 maart 2013

LIM Week 110 - Spots and stripes

Deze week bij Less is More 1 laag met bollen en strepen, ik heb de beide verenigd en ben gaan sponsen. Het vergt echter nogal wat oefening en het is zeker nog niet perfect. Het sjabloon dat ik gebruikte is van AZZA. Kleuren roze en paarse tinten van memento.
 
This weeks theme at Less is More is one layer with spots and stripes and I chose to do some sponging and combine the spots and the stripes in one. I used pink colours, I still need to practise a lot to be more perfect in it. The template I used is from AZZA.

5 opmerkingen:

  1. een hele leuke kaart
    Een fijn weekend
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun card Caroline!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EEn fijne kaart, Caroline, net als je vorige. Ik heb ook de workshop bij Elke gedaan maar op deze ideeën kwam ik niet. Schitterend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Wat leuk dat je mij gaat volgen, ik heb je mooie kaarten/creaties bewonderd en..daar wil ik graag wat meer van zien,je hebt een nieuwe volger..

    Fijn weekend, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen