maandag 18 november 2013

Envelop kaart - envelop card

Een leuke stans van een motor besteld bij Creapaleis en een opdracht om een leuke kaart te verzinnen voor een collega. Dit leek me wel toepasselijk daar haar man van motoren houdt. Ik bedacht een soort van envelop kaart, dat ik aan de randen wat aan heb gezet met bruine inkt zodat het net lijkt of het een soort van lederen portefeuille is. Een label van Stampin'Up! gestempeld en uitgeponst en dat op de voorkant verhoogd opgekleefd zodat het een sluiting vormt. De envelop kaart is gemaakt met de envelop punch board van Stampin'Up! een tool waar ik nu al niet meer zonder kan. Een aanrader, voor meer info, neem een kijkje op mijn Stampin'Up! blog of stuur mij een mailtje.

A very nice die of a motor and the question of a colleague to make a card with a motor for her husband, enough inspiration to make something. I used the envelop punch board of Stampin'Up!, a very handy tool which I adore. I made the card like a little envelop which is held closed with the label of Stampin'Up!. The paper is made older with some distress ink and inside I put the motor. Hope he will like it.


1 opmerking: