dinsdag 3 december 2013

Flip over kaarten - flip over cards

Het is reeds een tijdje geleden dat ik hier iets plaatste. Ik ben momenteel druk bezig met mijn andere blog waar ik alles met Stampin'Up! producten op plaats. ook de workshop zijn heel leuk om te geven en vooral om te zien wat de mensen iedere keer weer maken. Om echter ook te laten zien dat er met deze producten ook leuke kaarten in combinatie met ander papier gemaakt kunnen worden, heb ik nu twee voorbeelden met de Thinlits label die van Stampin'Up! gemaakt en restjes papier. De stansen zijn niet goedkoop, maar wel heel erg leuk om mee te werken en geven een schitterend resultaat. Voor meer voorbeelden verwijs ik naar mijn andere blog.

 
I am still making a lot of cards but mostly for the other blog with the Stampin'Up! products. This time I made some examples where I combined the thinlits label dies with some paper from another brand. I love the thinlits and if you want to see more of them, take a look at my other blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten