maandag 30 december 2013

Theedoxen - teaboxes

Eindelijk vond ik weer de tijd om te hobbyen met het leuke Maya design papier. Ik maakte een paar theedozen op vraag van een collega. Ik heb ze in 2011 ook reeds gemaakt en vind ze ideaal als geschenk om een pak thee kado te doen. Dus ik ging aan de slag met de leuke bloemetjes van Maya design. Er zaten ook leuke labels bij in dezelfde stijl dus ook deze mochten niet ontbreken op de doos die ik vast heb gezet met een libelle splitpen. Nu maar hopen dat de tante van deze collega ze ook mooi vindt.
I found some time to scrap again, I made a few teaboxes as a request from a colleague for her aunt. She wanted to give her more then just a fewe teabags so I made the bigger teaboxes which I already tried in 2011. I used the very nice Maya design paper with flowers and there were some tags with it too which are very nice to use. I put it to the box with a dragonfly brad. Hope the aunt will like it.

1 opmerking:

  1. Wat prachtig gemaakt Caroline.

    Een gezond en liefdevol 2014.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen